diumenge, 8 de març del 2009

Reobertura global

Fa molt que no escric res... i demano disculpes! Sé que vaig felicitar el Nadal i ho feia amb l'esperança que començaria el nou any escrivint. Però no ha estat així. Ha començat el nou any i amb ell, la feina del final de la carrera. És que sembla que era ahir, però ja he acabat! D'aquí una setmana acabaré les classes i ja em posaré a fer pràctiques. Au revoir UPF!!

En aquest trimestre he fet moltes coses, la veritat és que no he parat. Potser he tingut algun moment per poder escriure, però què voleu que us digui... el passava fora de casa amb els amics! Ja ho vaig dir a principis de curs, aquest any me'l volia agafar per mi, per fer coses, per aprofitar-lo, i així ho estic fent!

No me n'he ni adonat i ja s'ha acabat aquesta aventura de dos anys, aquesta aventura que començava súper il·lusionada i que acabo no tant il·lusionada. Per tot plegat. La gent, les decepcions, alguns professors, algunes assignatures, etc. Tinc moltes ganes d'acabar. Només feia una setmana que havia començat el segon trimestre que ja volia acabar. Per sort, ara ja ha passat.

El pitjor de tot és que no sé pas què faré l'any que ve, i això m'engoixa. Però jo mateixa em dic que paciència, que deixi passar els dies, i que d'en mica en mica aniré trobant el meu camí. O això espero!

Doncs, amb la voluntat d'anar seguint escrivint, mig reobro el blog. I dic "mig" perquè no se sap mai què em puc trobar per aquest camí.